راهپیمائی 22 بهمن در اسفندآباد ابرکوه (تصویر)

راهپیمائی 22 بهمن در اسفندآباد ابرکوه (تصویر)

جهت دیدن تمامی عکس ها به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

**********************

احمدرضا:سایت خیلی خوبیه و اگه کم کم گسترش پیدا کنه خیلی عالی میشه.

بنده خدا:سلام سایتتون خوبه ولی اگه یه کم سرتون روازاسفندآبادببرین بیرون ازاوضاع کشورخودمون وکشورهای سوریه و...هم به مردم اطلاعات بدین بدنیست تامردم درهمه ی حیطه هاآگاهی پیداکنند(ولایتی،سیاسی،اقتصادی،

مدیریت سایت: با سلام.اگر از بازدیدکنندگان قدیمی وبلاگ باشید و یا اینکه سری به مطالب اولیه بزنید در جریان قرار خواهید گرفت که اینجا فقط و فقط  مطالبی قرار می گیرد که به نخوی مربوط به اسفندآباد و اسفندآبادی باشد. و جهت اطلاع از سایر حیطه ها که عنوان کرده اید سایت های زیادی تشکیل شده که علاقه مندان می توانند به سایت های دیگر مراجعه کنند.امیدوارم با قبول شرایط سایت " با ما به اسفنداباد بیائید" لحظات خوشی را در اینجا سپری کنید.


موضوعات مرتبط: عکس اسفندآباد ، اخبار اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

شنبه 15/11/90 برگزاری مسابقه طناب کشی در روستای اسفندآباد با حضور 5 تیم با شرکت 45 نفر که در این دوره از مسابقات تیم های شهید ابراهیم یوسفی ، شهید ابوالقاسم دهستانی و شهید محمدرضا یوسفی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند .

 

 

مهرداد شمس:باسلام.

حضور پررنگ اهالی محترم اسفندآباد در مراسم و راهپیمائیها جای تشکر و قدردانی دارد.
 


موضوعات مرتبط: اخبار اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 18 / 11 / 1390برچسب:, | | نویسنده : اسفندآبادی |

بشتابید همولایتی ها

سلام. من یکی از کارکنان صندوق مهر امام رضا علیه السلام در یکی از شهرستان های یزد هستم ...

خواستم به اطلاع همولایتی های خودم برسونم اگه وام 4 درصدی قرض الحسنه تا سقف 10000000 میلیون تومن میخوان میتونن با سپرده 3 ماهه بصورت 2 تا حساب سپرده 5000000 تومنی که با بازده 12 ماهه هستش از مزایای این تسهیلات برخور دار شن.

در ضمن صندوق ابرکوه در این زمینه پیشتاز شده است .همولایتی ها فرصت را از دست ندهید..لازم بذکر است که   شعبه ابرکوه قادر به صدور دسته چک و باز کردن حساب جاری و همچنین  پرداخت تسهیلات اشتغال تا سقف 20000000 میلیون تومان به تمامی همولایتی ها میباشد. 


موضوعات مرتبط: اخبار اسفندآباد ، ارسالی اعضا ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 17 / 11 / 1390برچسب:اسفندآباد,اسفند آباد,اسفنداباد,اسفند اباد,اخبار,بانک,وام,, | | نویسنده : |

مشاهده این پست تنها برای اعضا مقدور است


موضوعات مرتبط: معرفی اسفندآبادی ها ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : 17 / 11 / 1390برچسب:, | | نویسنده : اسفندآبادی |

 

صحرا 2

 

صحرا 3

 

سعید شمس:ولي آباد يا به عبارتي عسل آباد

 


موضوعات مرتبط: عکس اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 15 / 11 / 1390برچسب:اسفندآباد,اسفند آباد,اسفنداباد,اسفند اباد,ابرکوه,ابرقو,یزد,صحرا,, | | نویسنده : اسفندآبادی |

لطفا جهت حمایت از ما پوستر  وبلاگ «با ما به اسفندآباد بیائید» را در محل های پر رفت و آمد هم ولایتی ها نصب کنید.

برای اینکار ابتدا بر روی دانلود پوستر  کلیک کرده و پس از دریافت فایل از پوستر پرینت گرفته و اقدام به نصب نمائید متشکرم.

نمونه پوستر وبلاگ 

  دانلود پوستر وبلاگ اسفندآباد


موضوعات مرتبط: متفرقه ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 14 / 11 / 1390برچسب:, | | نویسنده : اسفندآبادی |

هیاتهای عزادار سینه زنی و زنجیرزنی از روستاهای خرم آباد، اسدآباد، هارونی و اسفندآباد در روز30صفر مصادف با شهادت امام رضا(ع) در کنار بارگاه ملکوتی امامزاده دختر موسی ابن جعفر(س) اسفندآباد به عزاداری پرداختند. ابتدا جلو هیاتهای شرکت کننده در این مراسم گاوی قربانی شد و بادود کردن اسفند توسط خانه های طول مسیر، هر هیئتی با نظم خاصی از جلو درمانگاه شروع به زنجیر زنی کرده و در کنار مرقد مطهر امامزاده خاتمه می یافت. در این مراسم باشکوه نزدیک به 3000 نفر حضور داشته که همگی زائر این امامزاده مظلوم بودند. درپایان از کلیه عزادارن به نحو شایسته ای پذیرایی بعمل آمد . مقرر شد این مراسم مذهبی با شکوه هر چه تمام تر سالیان سال ادامه یابد. این مراسم به همت انجمن اسلامی انصار المهدی(عج)، هیئت امنای امامزاده، شورای اسلامی و دهیاری اسفندآباد برگزار گردید.  

  

با تشکر از جناب  آقای بهرام ناظمی زاده بابت ارسال این مطلب. در صورتی که عکسی از  مراسم باشکوه عزاداری 30 صفر  دراختیار دارید لطفا در وبلاگ قراردهید. باز هم منتظر مطالب ارسالی شما و سایر هم ولایتی ها هستیم.


موضوعات مرتبط: اخبار اسفندآباد ، ارسالی اعضا ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 13 / 11 / 1390برچسب:اسفندآباد,اسفند آباد,اسفنداباد,اسفند اباد,ابرکوه,یزد, | | نویسنده : اسفندآبادی |

حلقه شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت شهدای اسفندآباد هر چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولی عصر(عج) با حضور جوانان ولایی برگزار می گردد.


روستای اسفند آباد دارای چند حلقه صالحین میباشد که به ترتیب: نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است که هر کدام در طول هفته در زمان معینی برگزار میشود که یکی از آنها:حلقه شجره طیبه صالحین پایگاه مقاومت شهید یوسفی اسفندآباد می باشد که سه شنبه ها ساعت 8:00 شب در خود آن پایگاه که جنب تکیه شهدای اسفند اباد است  . باحضور جوانان  اسفندآبادی برگزار می گردد.

"ارسالی از آقای ناظمی زاده و آقای رحیم پناه"

**************************

مهرداد شمس:باسلام.ان شاالله باحضور گرم جوانان در مراسم مذهبی وانقلابی روستا،شاهد موفقیت وسربلندی بیش از پیش آنها باشیم.

بنده خدا:سلام فعالیت خواهران درحلقه های صالحین خیلی گسترده تراست چراازاین حلقه هانامی برده نمی شودضمنامربیان بدون هیچ چشم داشتی دراین حلقه هازحمت می کشندانتظارمی رودلااقل مسئولین خودروستاازمربیان قدردانی کنندتاانگیزه ی بیشتری دراین راه پیداکنند.نه اینکه جوانان فعالیت کنندومسئولین سپاه وبسیج علی الخصوص قسمت برادران این فعالیت هارابه نفع خودتمام کنند.

مدیریت سایت: سلام خدمت بازدیدکننده گرامی "بنده خدا"  ضمن تشکر از نظر و توجه جنابعالی. با توجه به اینکه اینجانب از ولایت دور هستم و فقط مطالبی را در اینجا قرار می دهم که برایم ارسال می شود. خوشحال می شویم که شما هم از فعالان وبلاگ باشد و از سوژه هایی که به نظرتان قابل توجه است  همراه با عکس و گزارش برایمان ارسال نمائید " از جمله فعالیت های خواهران گرامی اسفندآباد"


موضوعات مرتبط: اخبار اسفندآباد ، ارسالی اعضا ، ،
برچسب‌ها:

ترانه ی اسفندجلس که توسط آقای نادر روز خوش در مورد اسفندآباد عزیز خوانده شده است.

جهت شنیدن کلیک کنید


موضوعات مرتبط: درباره اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 9 / 11 / 1390برچسب:, | | نویسنده : اسفندآبادی |

مشاهده این پست تنها برای اعضا مقدور است

 

مهرداد شمس:باسلام.خداوند به همه این عزیزان سلامتی عنایت فرماید.اجر زحماتشان با پروردگار متعال. 

بنده خدا:سلام مسئولین محترم چرابه امرجوانان رسیدگی نمی کنیدجوانان اسفندآبادروزی سرآمدبودنددرحالی که الان مایع سرافکندگی اسفندآبادهستندیاامکانات تحصیل ویاامکانات ازدواج آنان رافراهم کنیدتابه این تباهی نرسندواقعاچه دانش آموزانی رومعلمان قدیم تربیت کردندخداقوت


موضوعات مرتبط: عکس اسفندآباد ، معرفی اسفندآبادی ها ، ،
برچسب‌ها:

ادامه مطلب

.: Weblog Themes By SlideTheme :.