به نظر شما چه اقداماتی باید صورت پذیرد تا روستای بهتری داشته باشیم؟

 

نقاط ضعف و قوت اسفندآباد در چیست؟

 

 امیدواریم که این نظرات به سمع و نظر مسئولان ولایت برسد.

ali: ورودی روستا اصلا زیبا نیست

پیگیری کنین روی زیباسازی اون کار بشه.


آقای اکبری هارونی:ابتدای امر یه خسته نباشید به شما عزیزان دست اندر کار وب سایت عرض میکنم ! واقعا فعالیت مناسب و در خور روستای قدیمی ،بافرهنگ ، نخبه پرور و....اسفنداباد را شروع کرده اید و امید است که پربارتر و به روزتر ادامه یابد. پیشنهادی دارم هر چند که نام وبلاگتون بنام روستای اسفند اباد هست ولی به هر حال این روستا به عنوان مرکز دهستان اسفندار هست که چند روستای دیگر را نیز پوشش می دهد لذا اگر امکان دارد مطالبی از روستاهای اطراف نیز در سایت قرار دهید

مدیر وبلاگ:با تشکر از حسن توجه جنابعالی با توجه به اینکه اطلاعات و یا عکسی در مورد روستاهای تحت پوشش در اختیار نداریم . در صورتی که مطلب یا عکس در مورد روستای مورد نظر خود دارید ارسال کنید تا در وبلاگ با نام خودتان قرار دهیم.امید است که تمام مخاطبان وبلاگ به نحوی در ارسال مطالب با ما همکاری نمایند.

 

akbar: باسلام ودرود

هر وقت که فرصتی دست دهد سری به وبلاگ شما میزنم.

تحرک در وبلاگ کم وراکد است.پیشنهاد بنده ارتباط بیشتر با ITC روستایی ده است زیرا آنها هر روز با اخبار ده دمخور هستند وبا مسوولین ده هم در ارتباطند واخبار بهتری به دست می دهند.

پیشنهاد دیگر استفاده از عکس های بهتر در موضوع روستا است.عکس ها باید به نحوی باشد که نمایانگر قدمت و اصالت روستا باشد و برای دیگران جذابیت داشته باشد ،برای کسانی که شاید آنجا را ندیده باشند ولی عکسهایی که در سایت است بسیار ابتدایی است ودر شان ده نیست بخصوص تابلو ورودی ده وخوش آمدگویی شورا.

عزیزانی که ساکن ده هستند از آثار تاریخی ده عکسهای مناسبی تهیه و در معرض دید قرار دهند.

پیشنهاد آقای اکبری در انتقال اخبار واطلاعات سایر روستاهای دهستان نیز قابل توجه وتامل است.

ممنون همه زحمات شما

 

مدیر وبلاگ: یا سلام و تشکر از عضو محترم فعال وبلاگ بابت مطالب ارسالیتان.

در مورد راکد بودن ، در حد توان سعی کردم که آرشیوی از هر گونه مطلب و عکس که از قبل در اینترنت درمورد اسفندآباد ثبت شده و هر گونه اطلاعات و عکسی که خودم و اطرافیانم داشتیم تهیه کنم و خوشبختانه سایر همولایتی های مخاطب هم در این امر کمک زیادی کردند. اما با توجه به اینکه ساکن اسفندآباد نیستم  متاسفانه دسترسی به اخبار روز ولایت ندارم.

همین جا از اعضای وبلاگ که ساکن اسفندآباد هستند از جمله کارکنان  ITC روستا خواهشمندیم که به عنوان نماینده وبلاگ در اطلاع رسانی و ارسال اخبار و مطالب با ما همکاری کنند.

در مورد عکس ها به عقیده بنده بی انصافیست که این نظر رو داشته باشیم و هر عکسی  که از ولایت به دست ما برسه غنیمت می شماریم و انشالله باز هم منتظر عکس های ارسالی اعضای محترم البته با توجه به نظر جناب "akbar" هستیم .

همچنین  منتظر عکس ها و مطالب از سایر روستاهای دهستان هم هستیم.

با تشکر از نظرات و پیشنهادات جنابعالی امیدواریم که از این به بعد با همکاری بیشتر سایر اعضا به خصوص ساکنین محترم اسفندآباد وبلاگ پربار تر و به روز تری داشته باشیم.

باغ دهنویی: از مسئولين محترم اسفند اباد ( شورا و دهداري ) كه در احداث كمر بندي اسفند اباد و همچنين لكه گيري چاله هاي خيابان ها و ورودي اسفند اباد اقدام كردند كمال تشكر را داريم .

ضمنا خواهشمنديم و از طرف كليه كسانيكه هنوز كوچه هايشان خاكي است از مسئولين تقاضا داریم نسبت به يكنواخت شدن كوچه ها (اسفالت يا سنگ فرش) اقدام لازم بعمل اوريد .

كوچه هاي خاكي در بافت قديمي كه اكثر ساكنين ان پير مرد ها و پير زنها هستند اگر اسفالت شود دعاي خير نصيب مسئولين ميگردد.

پير زني ميگفت كاش محله ما را هم سيل مي برد يا خودمان از بين مي رفتيم يا مثل محله بالا آباد و اسفالت مي شد.

 

مدیر وبلاگ: بسیار خوشحالیم اگر این وبلاگ باعث و بانی و پل  ارتباطی با مسئولین شد  جهت رفع چاله ی ورودی اسفندآباد. امیدواریم که این روند ادامه داشته باشد. و از این طریق سایر مسائل و مشکلات روستا همچنین پیشنهادات اهالی جهت هرچه آباد تر شدن ده به سمع و نظر مسئولان ولایت برسد.

انشالله که به زودی شاهد اسفالت شدن تمامی کوچه ها و محله های ده باشیم.

مهرداد شمس:با سلام واحترام.امید واریم که بایاری خداوندقادرومتعال،همت مسئولین محترم و تخصیص بودجه لازم،شاهد رشد و بالندگی همه جانبه روستایمان باشیم. ان شا الله.


موضوعات مرتبط: درباره اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

بقعه شیخ محمد 2

 

بقعه شیخ محمد 1

فرستنده: جناب آقای محمد مطیعی


موضوعات مرتبط: عکس اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 27 / 4 / 1391برچسب:, | | نویسنده : اسفندآبادی |

ورودی اسفندآباد

 

ارسال کننده: جناب آقای محمد مطیعی

باغ دهنویی:با سلام : اون چاله سمت راست جاده چند سال است كه در ورودي اسفندآباد قرار دارد از مسئولين ده(شورا.دهدار.بخشدار.شهردار )خواهشمنديم اقدامي جهت رفع چاله هاي جاده انجام پذيرد . با تشكر باغ دهنويي

هادی پسر اسماعیل عباس حاجی:سلام،خوشحالم از اینکه ورودی اسفندآباد به نام عمومه.شهید ابراهیم یوسفی(کارگر)

مهرداد شمس:باسلام واحترام.از این نامگذاری به نام شهید بزرگوار(ابراهیم یوسفی)بسیار تشکر می گردد.


موضوعات مرتبط: عکس اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 23 / 4 / 1391برچسب:, | | نویسنده : اسفندآبادی |

پشت بوم

فرستنده: خانم مرضیه سلمان پناه


موضوعات مرتبط: عکس اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 11 / 4 / 1391برچسب:, | | نویسنده : اسفندآبادی |

چشمه فریادون

ارسالی از جناب آقای محمد مطیعی


موضوعات مرتبط: عکس اسفندآباد ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 6 / 4 / 1391برچسب:, | | نویسنده : اسفندآبادی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.